Jeśli chcesz...

"Jeśli chcesz możesz przenieść się w świat, którego inni nie znają. Ten świat będzie Tylko twój, Twoja tajemnica. Jeśli chcesz to Cię tam zabiorę.. Tylko powiedz..."

poniedziałek, 17 marca 2014

Informacja

bez paniki, to nie zawieszenie :) Do Evie i osób które myślą podobnie:
o jest pierwszy blog, który piszę z perspektywy tylko jednej osoby i przyznam szczerze - bardziej mi to pasuje. Bill będzie się pojawiał znacznie wcześniej, na razie z ukrycia bo się nie znają. Ale kiedy się poznają obiecuję, że będzie o nim DUŻO więcej. Będzie cały rozdział poświęcony historii Billa ale to dopiero później. Czasu nie marnuję, codziennie wymyślam nowe scenariusze na ich spotkanie. Co dziwne mam już część akcji i zakończenie, najtrudniej jest właśnie teraz. Mogłabym napisać z perspektywy Billa ale wtedy mijałabym się ze zdarzeniami. Mogę opisywać co się u niego dzieje ale z narratora :) Informację umieszczam tu, ponieważ nwm kiedy dodam kolejny rozdział ale chyba prędko.
Więc:
                                                       Pozdrawiam i do następnego ♥

2 komentarze:

  1. Łiiiiiiiiiiiiiiii cieszem się, cieszem ogromnie XD No to ja czekujem na dalszy rozwój sytuacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do Liebster Award. Nie wiem, czy kojarzysz co to jest :D Ja też nie kojarzyłam, do dziś xd http://zakochany-idol.blog.pl/liebster-award/ Tutaj znajdziesz więcej informacji ;) Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :D ;*

    OdpowiedzUsuń